Jak posílit hodnotu značky sponzorováním hudebního festivalu

Brand aktivace

spustit video review
zavřít video

Ostravar je regionální značka piva v Severomoravském kraji.

Značka se rozhodla sponzorovat hudební festival "Colors" a chtěla posílit vnímání hodnoty značky a podpořit pospolitost, která je pro region typická.

Cíle

icon-number1

Představit Ostravar jako
sponzora festivalu

icon-number2

Zvýšit
preferenci značky

icon-number3

Zvýšit prodeje
na on- i off-trade trhu

Strategické řešení

Hlavní téma "Ukaž, že jsi náš" aktivovalo Ostraváky k hrdosti na region, v kterém žijí, i na lokální značku Ostravaru.

Klíčovým hrdinou se stal klobouk, který bylo možné získat za pár víček v obchodě nebo za konzumaci v hospodě.

VYHODNOCENÍ

Klobouk se stal symbolem regionu.

… byl hrdinou festivalu, kde se všichni místní na první pohled poznali, stal se hitem celého léta a jako symbol byl převzat i autoritami města.

Aktivace se již třetím rokem opakuje.