Jak pomoct mamince,
aby její dítě nebylo nemocné

Brand aktivace

spustit video review
zavřít video

Nasivin jsou nejznámější nosní kapky a sprej proti rýmě pro děti a dospělé.

Značka chtěla oslovit maminky dětí od 4 do 6 let a nabídnout jim Nasivin pro děti jako rychlé řešení, když dítě dostane rýmu.

Cíle

icon-number1

Zvýšit povědomí
o variantě pro děti

icon-number2

Posílit engagement
se značkou

Strategické řešení

Mamince nejvíc pomůže, když dítě vůbec neonemocní.
Proto jsme vytvořili deset pohádek rytíře z Nosu, v kterých děti formou storytellingu učíme jak neonemocnět.

Pohádky jsme distribuovali jako výukový materiál do mateřských školek, přes které jsme do aktivace zapojili rodiče.

VYHODNOCENÍ

Děti si od rytíře z Nosu osvojovaly zásady prevence a zdravého životního stylu a rodiče využívali kupon na nákup Nasivinu pro děti.

Aktivace se opakuje již třetí rok.

A v číslech ...

24 500
500 000
87 000