Jedna výzva

Brand aktivace

spustit video review
zavřít video

BeBe Dobré ráno jsou snídaňové sušenky, které díky pomalým glucidům uvolňují energii po celé dopoledne.

Značka se rozhodla aktivovat spotřebitelský segment “switchers”. Ženy, které svoji energii věnují rodině, práci nebo přátelům a to jediné co po ránu nemají, je čas pro ně samotné a na snídani. BeBe dobré ráno konzumují jako kompenzaci za prohřešky ve stravě spíš než jako součást vyvážené snídaně.

Cíle

icon-number1

Aktivovat spotřebitelky k nákupu jednoho dalšího balení BeBe Dobré ráno

icon-number2

Zvýšit preferenci značky

icon-number3

Naplnit equity značky
Dobré ráno je začátkem každého dobrého dne.

Strategické řešení

Když potřebujete získat energii do celého dne, potřebujete ráno nastartovat metabolizmus a nasnídat se.
Ale co když nemáte čas!?

BeBe Dobra ráno našlo jednoduché řešení, jak lze nastartovat metabolizmus během pouhé 1 minuty a přirozeně tak dostat chuť se nasnídat - ranní rozcvičku.

Zařadit rozcvičku do ranního rituálu vyžaduje vytvořit si nový návyk. Proto jsme pro spotřebitelky vytvořili aktivaci Jedna výzva - CVIČTE A SNÍDEJTE S BEBE DOBRÉ RÁNO. V 30denním programu si dle svých dispozic nastavily cvičební plán a potom již byly pouze motivovány k pravidelným rozcvičkám. Ne náhodou výzva trvala 30 dní, což je vyšší hranice pro vytvoření nového návyku.

Detail projektu

Klíčový vizuál aktivace

Abychom spotřebitelky aktivovali k opakovanému rozcvičkování, připravili jsme pro ně tři motivátory:

icon-number1

odměny za cvičení

Čím déle cvičíte, tím hodnotnější dárek získáte

icon-number2

nikdy necvičíte sama

Do cvičení se zapojil tým ambasadorek, které své rozcvičky nahrávaly. Vedle cvičitelky tak soutěžící každé ráno dělaly společnost i cvičící ambasadorky.

icon-number3

snídaňový tip

Pro každý den z měsíčního cvičebního plánu byl vytvořen jdinečný recept na vyváženou snídani.

Největší odměnou však byla energie z ranního cvičení. Rozcvička rozproudila metabolizmus a vyvolala chuť na snídani. Nejen, že se soutěžící zdravě nasnídala, ale konečně udělala něco pro sebe.


Nastartovat den za 60 sekund vyžadovalo typ cvičení, který rychle rozproudí krev v clém těle. Bylo zvoleno zátěžové cvičení, kdy krátký interval vícekloubového cviku střídá krátká pauza.

3 délky cvičení

Dle svých dispozic si spotřebitelka zvolila počáteční délku rozcvičky a systém sám vytvořil rozcvičkový plán k plynulému vytvoření návyku.

Podívejte se na ukázkové cvičení, které jsme natočili s Radkou Vandasovou, osobní trenérkou, která sestavy nacvičila.

Podívejte se na jednotlivé části celé aktivace

Ambasador

Web

Mobil

Média

POS

Viral

Social

Ambasadorky

Spotřebitelky nikdy necvičily samy. Před spouštěním soutěže jsme vybrali 30 ambasadorek a jednoho ambasadora. Měli jsme štěstí, protože projekt natolik nadchnul klienta, že všichni ambasadoři se rekrutovali z řad zaměstnanců klienta.

ambasadorka1 ambasadorka2 ambasadorka3 ambasadorka4 ambasadorka5

Ambasadorky své rozcvičky u sebe doma natáčely a ze záznamu pak každé ráno cvičily po stranách cvičitelky.

Účast ambasadorek byla klíčová. Zapojená spotřebitelka viděla, jak zprvu cvičí obtížněji, nebo že některý den necvičí. Dodávaly tak nejen motivaci, ale i drobnou omluvu, že to každému hned nejde.

Ambasadorky se stay hrdinkami celé komunikace.
Jejich fotografie tvořily jedničku - symbol Jedné výzvy, jednoho týmu.

Podívejte se, jak se jim cvičilo.

Web

bbdr web

Centrem ranních rozcviček se staly webové stránky.

Soutěžící si na stránkách vytvořila svůj cvičební plán odpovídající jejím dispozicím, frekvenci a délce cvičení, kterou chtěla začít.

Stránky se soustředily na tři oblasti:

Cvičte

Cvičte

Soutěžící nikdy necvičila sama a když cvičit přestávala, série re-aktivačních emailů jí motivovala se vrátit.

Snídejte

Snídejte

Pro každý den byl připraven jiný recept na vyváženou snídani. Navíc byla otevřena poradna s výživovou poradkyní.

Vyhrajte

Vyhrajte

Nejsilnějším motivátorem byla výhra za cvičení. Čím déle soutěžící cvičila, tím hodnotnější dárek mohla vyhrát.

Poradkyně BeBe Výzvy: Karolína, Radka a Kristýna
bbdr browser

Mobile

Mobilní aplikace pro iOS a Android - mobilní telefony iPhone a Samsung

Někdy prostě nešlo probudit se doma.
Byl čas dovolených.

BeBe výzva umožnila rozcvičkovat kdekoliv
ať jste měli iPhone nebo Android.


ikona mobilní aplikace

Mobilní aplikace plně nahradily desktopový přístup k rozcvičkám.
Soutěžící tak mohla odcvičit celou výzvu třeba na cestě kolem světa.


mobile-1

CVIČEBNÍ PLÁN

Aplikace umožnila vytvořit a kompletně spravovat celý cvičební plán. Všechny rozcvičky se postupně do aplikace nahrály, takže nebylo nutné být stále online.

mobile-2

ODMĚNY ZA CVIČENÍ

Plně funkční přidělování badges i zjišťování, zda se právě dnešní rozcvička neproměnila ve výhru.

mobile-3

SNÍDAŇOVÉ TIPY

V mobilu nechyběly ani snídaňové tipy, které byly rozšířeny o možnost vytvořit si nákupní seznam na sedm vyvážených snídaní na celý týden

Media

Abychom do aktivity zapojili co nejvíce žen, zvolili jsme kombinaci ePR, PR v klasických tištěných médiích a silnou bannerovou kampaň na tématických serverech pro ženy.

Ambasador

Web

Mobil

Média

POS

Viral

Social

VYHODNOCENÍ

Projekt zaznamenal velký ohlas u spotřebitelek i u odborné veřejnosti.

Spotřebitelky se konečně soustředily samy na sebe a konzumace BeBe Dobré ráno se dostavila přirozeně po ranní rozcvičce. Značka těžila nejen z pozitivního ohlasu, ale ze změny životního stylu téměř celé třetiny účastnic aktivace. Poslechněte si je sami.

A v číslech ...

3-4x
11%
29 500